Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Kijk of het antwoord hieronder staat

Kan ik zorg krijgen in mijn eigen taal?

Zorg krijgen in je eigen taal is altijd mogelijk bij Thuiszorg Connect, wij staan er ook bekend om dat we intercultureel zijn en meerde talen beheersen voor de klant. De  client hoort altijd tevreden te zijn.

Kan ik komen werken bij Thuiszorg connect of stage lopen?

Voor werknemers en stagiares staan wij altijd open! U kunt contact met ons opnemen voor meer informatie.

Kost een intakegesprek geld?

Nee, het intake gesprek is geheel kosteloos u kunt altijd een afspraak maken voor een intakegesprek.

Staat u vraag er niet bij?

Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Dan kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina! Wij zullen u via hier verder helpen. 

Hoe gaan wij te werk?

w

Contact opnemen

Onze band begint bij een goed gesprek. Neem contact met ons op voor verdere dienstverlening. 

Afspraak inplannen

Om u beter te leren kennen plannen we een afspraak met u in. Zo komen we achter uw behoeften. 

Aan de slag!

Al uw behoeften zijn besproken. Ons team kan beginnen met het vervullen van uw wensen. Stay connected!